Serveis Residencials

Qui som

Els Serveis d’Acolliment Residencial Guru formen part de la Fundació Privada Autisme Guru. Són llocs de vida dedicats a acollir i atendre les necessitats de persones amb Trastorn de l’Espectre de l’Autisme amb o sense altres trastorns associats i les seves famílies des d’una intervenció multidisciplinar i centrada en la persona.

Els Serveis D’Acolliment Residencial estan formats per la Residència GURU Valldoreix i la Llar Residència GURU Gràcia. Són centres concertats i subvencionats pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies que, des de l’any 1987, acullen a infants i adults amb Trastorn de l’Espectre de l’Autisme (TEA).

RESIDÈNCIA GURU VALLDOREIX
Avinguda Vall d’Or 17 – 21
08197 – Valldoreix, Sant Cugat del Vallès
Tef: 93 675 54 55 (ext. 1) – Fax: 93 675 59 26

LLAR RESIDÈNCIA GURU GRÀCIA
Carrer Vilafranca 18
08024 – Barcelona
Tef: 93 675 54 55 (ext. 4) – Fax: 93 675 59 26

L’equip multidisciplinar que hi treballa (neuròleg, psicòleg, fisioterapeuta, infermer, treballador social, educadors socials) realitza una intervenció educativa i terapèutica des de la vida quotidiana del centre i, en el cas de la Residència, també des de l’atenció diürna que ofereix.

L’objectiu del nostre projecte és el d’acompanyar en el desenvolupament de la persona proporcionant els suports necessaris per l’assoliment dels objectius individuals.

Què oferim

· Espais de convivència confortables i amplis
· Assessorament psicològic a les famílies
· Atenció educativa els 365 dies de l’any